حمایت بی سابقه کانادایی ها از مهاجران


انتشار : 1401/08/11



نتایج یک نظرسنجی که توسط موسسه افکارسنجی Environics. تهیه شده نشان می‌دهد میزان رضایت کانادایی‌ها از حضور مهاجران به بالاترین سطح در طول تاریخ رسیده است.
در پاییز ۲۰۲۲ توسط Focus Canada با مشارکت Century Initiative انجام شده، از هر ۱۰ کانادایی هفت نفر از برنامه ریزی دولت فدرال در امور مهاجرتی برای ورود بیش از ۴۰۰ هزار نفر در سال حمایت کردند که بالاترین میزان حمایت از برنامه‌های مهاجرتی کشور طی ۴۵ سال گذشته است.
نتایج این نظرسنجی نشان می‌دهد که پاسخ مثبت مردم به ادامه روند مهاجرت تا حدی بدلیل باور بالای آن‌ها در رابطه با تاثیرات اقتصادی مثبت حضور مهاجران برای کشور است. بطوریکه ۸۵ درصد از شرکت کنندگان این نظرسنجی معتقد بودند استقبال از تازه‌واردها برای اقتصاد کشور سودآور است.
این نظرسنجی همچنین نشان می‌دهد حتی کسانی که فکر می‌کنند میزان فعلی مهاجرت بسیار بالاست. معتقدند که ورود شهروندان جدید به کشور واقعا برای اقتصاد کشور خوب است.
در همین حال، تقریباً از هر ۱۰ نفر، ۶ نفر معتقدند که کشور باید برای افزایش جمعیت، مهاجرت را بیشتر تقویت کند.
در حال حاضر، کانادا قصد دارد در سه سال آینده از بیش از ۱.۳ میلیون مهاجر جدید استقبال کند که بالاترین هدف مهاجرتی در بین کشورهای گروه ۷ است.
داده‌های جدید مرکز آمار کانادا نیز نشان می‌دهد که در حال حاضر مهاجرت به عنوان یک ابزار مهم اقتصادی کانادا مورد بررسی قرار می‌گیرد به طوری که از سال ۲۰۱۰ تاکنون مهاجران ۸۴ درصد از رشد کل نیروهای کار کانادا را تشکیل می‌دهند.


طراحی سایت گردشگری : ایران تکنولوژی